Live lektioner efter sæson

  • Alle
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2020
Alle
  • Alle
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2020
2020

Fejl løsning i SwiftUI – Byggedag 4

I forrige lektion sluttede vi af med at have en situation i vores app som ikke helt gav mening. Og sådan er der mange fejlbeskeder …

Se lektionen →
Lektionsbillede til lektion 10 i sæson 2020 af Alle Kan Kode - Viser lektionens titel
2020

SwiftUI bygget med små bidder

I byggedag 3 med SwiftUI skal vi bygge videre på vores app. Vi er kommet til at bygge flere stumper sammen til det der skal …

Se lektionen →
Lektionsbillede til Lektion 9 i Alle Kan Kode sæson 2020, viser lektionstitlen
2020

Udvidet log ind View i SwiftUI

På Byggedag 2 i SwiftUI skal vi se på hvordan vi kan håndtere det log ind view som blev bygget i forrige lektion. Det skal …

Se lektionen →
Lektionsbillede til lektion 8 i Alle Kan Kode sæson 2020, viser en titel for lektionen
2020

Første byggedag i SwiftUI

Efter nogle indledende lektioner, hvor vi har lært om basis SwiftUI, skal vi nu igang med at bygge vores prototype i SwiftUI. Men først er …

Se lektionen →
Lektionsbillede til lektion 7 i Alle Kan Kode sæson 2020, viser lektionens titel
2020

Data i SwiftUI del 2

I sidste lektion tog vi hul på hvordan man kan bruge en model type i SwiftUI, vi så på simple typer, og i denne lektion …

Se lektionen →
Lektions billede til lektion 6 i Alle Kan Kode sæson 2020, hvor vi koder brugergrænseflader i SwiftUI. Viser titlen på lektionen
2020

Data i SwiftUI

Skærmbilleder skal vise data, og skal kunne tage imod data fra brugeren. Og derfor skal vi i denne lektion lære hvordan man kan binde data …

Se lektionen →
Lektionsbillede til lektion 5 i Alle Kan Kode sæson 2020, viser lektionstitlen
2020

Igang med SwiftUI

Der er en ny stjerne i byen. SwiftUI, så dagens lys til WWDC 2019, og det er et fantastisk framework som kan bruges til at …

Se lektionen →
Lektionsbillede til lektion 4 i Alle Kan Kode sæson 2020. Viser titlen på lektionen
2020

Prototyping del 2

I anden del af prototyping bygger jeg en prototype ud fra de wireframes der blev lavet i del 1. Det er her hvor teori og …

Se lektionen →
Lektionsbillede til lektion 3 i Alle Kan Kode sæson 2020 viser lektionens titel
2020

Prototyping del 1

Hvordan ved man at man er på rette spor med en app ide? Man prøver det selvfølgelig af, men hvordan prøver man det af når …

Se lektionen →
Lektionsbillede for lektion 2 i Alle Kan Kode sæson 2020
2020

Flow og Wireframes

Vi tager de næste skridt i UI/UX design, og arbejder os i denne lektion hen til en metode vi kan identificere brugerens oplevelser og med …

Se lektionen →
Lektionsbillede til Alle Kan Kode sæson 2020 lektion 1
2020

Design Principper

I denne første lektion af Alle Kan Kode sæson 2020, skal vi lære om grundlæggende design principper. Vi ønsker at designe vores app uden at …

Se lektionen →
Lektionsbillede til en lektion i Alle Kan Kode hvor vi lærer at bruge opensource frameworks i Swift
2017

Lektion 5 – Sjov med open source

Det er ikke kun Apple der laver de frameworks / kommandoer vi kan bruge i programmering. Andre har også programmeret frameworks som vi kan bygge …

Se lektionen →
>